Fotokonkurranse: På kjøkkenet

Etter en interessant og lærerik bildevisningskveld hadde vi konkurranse med temaet «På kjøkkenet». Det var fine, morsomme og interessante bilder som var levert. Vinnerne denne gangen ble Geir Hareide Andersen på 1.plass, Anita Neby på 2.plass og Liv Lønnkvist på 3.plass. Vi gratulerer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *