Årets bilde og årets fotograf 2022

På fotoklubbens hyggelige juleavslutning ble, som seg hør og bør, årets bilde kåret. Selv om vi har hatt litt færre konkurranser dette året, var det allikevel vanskelig å velge blant så mange fine tidligere vinnerbilder fra dette året. Det var Rolf Støa som gikk av med seieren med sitt flotte sort/hvitt bilde. Årets fotograf ble Anita Neby. Vi gratulerer begge!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *